چاپ یووی ، چاپ تکستایل

دستگاه چاپ یووی: یکی از انواع دستگاه های چاپ است که به دلیل استفاده از جوهر یووی به این نام شناخته میشود .

از مزایای جوهر یووی خشک شدن چاپ بلافاصله بعد از چاپ توسط لامپ های  فرابنفش و ضد خش بودن و ماندگاری بالا ی رنگ و همین طور کیفیت و وضوح بالایه چاپ اشاره کرد.

دستگاه چاپ یووی معمولا در دو مدل فلت و رول تو رول مورد استفاده قرار میگرد که هر کدام کاربرد خود را دارد .

در مجموعه نوین نگاره به صورت تخصصی چاپ یووی به صورت رول انجام میشود که بر روی انواع رول ها از جمله تکستایل ،استیکر ،مش ،سولیت ،کاغذ دیواری ،بنر و فلکس و ……چاپ انجام میشود.

eco solvent printer 500x500 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل
Untitled 1 300x233 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل

تفاوت سرعت چاپ اکو سالونت و سالونت:

بسیار طبیعی است که سرعت چاپ یک دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از تعداد هد دستگاه ها تا نوع قالب و ریپ و رزولیشن کار همه در آن دخیل هستند. اما در حالت کلی باید بدانیم که سرعت چاپ در دستگاه چاپ اکوسالونت کمتر از دستگاه سالونت میباشد و دلیل آن به پیکولیتر بالای جوهر سالونت مربوط است که موجب میشود قطرات بزرگتر و درشت تری از نازل چاپ کند. طبیعتا همین مسئله در نهایت سرعت چاپ سالونت را دو تا سه برابر بیشتر میکند

Untitled 1 2 300x233 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل

چاپ کاغذ دیواری و پوستر :

شاید شما هم پوستر های سه بعدی چاپ کاغذ دیواری را تا بحال دیده باشید که جلوه بسیار خوبی به منزل و یا دفتر کار میدهد . از جمله دستگاه چاپ کاغذ دیواری اکوسالونت میباشد. که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و به لحاظ اینکه این چاپ ضد آب و با ماندگاری بالا هست ، شما میتوانید با دستمال خیس کاملا کاغذ دیواری خود را تمیز کنید و این کار به هیچ عنوان به چاپ شما آسیب نمیرساند .

Untitled 1 1 300x233 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل

کیفیت چاپ اکو سالونت و سالونت:

دستگاه چاپ اکوسالونت کیفیت بیشتر و ظرافت بالاتری در مقایسه با سالونت دارد . برای ساده تر شدن موضوع دو عکس متفاوت را با رزولیشن ۵۰ و رزولیشن ۱۰۰ در نظر بگیرید که ابعاد یکسانی دارند قطعا تصویری که رزولیشن ۱۰۰ دارد بسیار با کیفیت تر خواهد بود . در چاپ اکو سالونت نیز قطرات بخاطر کوچکتر بودن تعداد زیادی را در یک چاپ دارا میباشند و نتیجه کیفیت کار بیشتر خواهد بود . کیفیت چاپ اکو سالونت تقریبا دو تا سه برابر بیشتر از سالونت است.

drop it modern femme removable wallpaper c 300x300 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل
81ar0kbARML. SL1488  2 300x300 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل
30657049 300x300 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل
wallpaper item 4 300x300 - چاپ یووی ، چاپ تکستایل

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری مدرن

در طراحی داخلی به سبک مدرن از کاغذ دیواری های مدرن برای پوشش بخشی از دیوار استفاده میشود. این نوع کاغذ دیواری فاقد طرح های گل و گیاه و تصاویر کلاسیک است و برای طراحی آنها تنها از نقوش هندسی الهام گرفته میشود. طرح های هندسی ساده تر از نقش و نگارهای کلاسیکی هستند و با دنیای مدرنی که توجه طراحان را بر مینیمالیسم و پرهیز از شلوغی متمرکز ساخته است.

کاغذ دیوار کلاسیک

این کاغذ دیواری مختص طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک است و اصالت و قدمت یک مکان را نشان میدهد. طرح های کاغذ دیواری کلاسیک از طبیعت الهام گرفته شده اند و زیبایی آن را وارد منزل میکنند. اصولا از این دیوارپوش کاغذی برای پوشش دیوارهای اتاق نشیمن استفاده میشود و انتخاب رنگ بندی آن هماهنگ با سایر اجزای اتاق صورت میگردد.

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری داماسک از الیاف یا پی وی سی ساخته میشود و استفاده از آن از گذشته تا امروز رواج داشته است. این نوع کاغذ دیواری با طرح خاص خود از بین سایر کاغذ دیواری ها قابل تشخیص میباشد زیرا طرح گل برجسته نماد آن در نظر گرفته شده است. دیوارپوش داماسک را میتوان در هر نقطه از ساختمان نصب کرد اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به دیوار پشت تلویزیون است.

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری همانند پوستر اما با ابعادی بزرگتر چاپ میشود. این کاغذ دیواری از جنس چرم, کاغذهای فیبرو، کتان و پاستل بوده و کیفیت تصاویر آن بسیار بالا میباشد. در تولید این دیوارپوش جذاب از طرح های هندسی، هنری، طبیعی و … استفاده میشود. زیبایی کاغذ دیواری پوستری بی نظیر است و تصویری حیرت انگیز را به نمایش میگذارد.

star

قیمت :

فهرست